niedziela, 24 kwietnia 2016

Powitajmy Arię!

Imię:Aria
Wiek: 1,5 roku
Płeć:Wadera/Samica
Charakter:Miła, pomocna, wesoła, rozerwana, zabawowa, szalona,samodzielna
Partner: Nie ma
Szczenięta: Nie ma
Rodzina:
Matka-Zan
Ojciec-Pivot
Brat-Arren
Stanowisko: Uczennica
Żywioł: Śmierć
Moce:
-Umie uśmiercić danego wilka
-Zjada kości w mniej niż 5 s.
-Może odwiedzać świat zmarłych
-Umie wskrzesić jakiegoś wilka
-Umie zamienić się w wilka śmierci
Resztę odkrywa
Historia: Gdy się urodziłam, było wszystko super! Jeszcze lepiej było gdy urodził się brat którego mocno kocham <3. Gdy dowiedziałam się że coś mu się stało w oko.. Smutałam kilka dni ;'(
Uśmierciłam wilka który podrapał. Wtedy odkryłam me moce i żywioł.
Zdjęcie Talizmanu:
Opis talizmanu: 
Wiem tylko, że mogę przez niego rozmawiać ze śmiercią.. Ale ten Talizman i tak jest BARDZO tajemniczy...
Inne zdjęcia:
Jako wilk śmierci
Z całą rodzinką :3
Gdy odkryłam me moce



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz