niedziela, 24 kwietnia 2016

Powitajmy Zan

Imię: Zan
Wiek: 2 lata
Płeć:Samica/Wadera
Charakter: Miła, ostrożna, opiekuńcza, wesoła, Stanowcza, szalona, hałaśliwa
Partner: Piv
Szczenięta:
Aria
Arren
Rodzina:
Partner-Piv
Szczenię-Aria
Szczenię-Arren
Stanowisko: Tropicielka
Żywioł: Śnieg
Moce:
Śnieg:
-Burza śnieżna
-Duuże opady śniegu
-Zamarznięcie wody
-Zniszczenie wszystkiego co ciepłe
-Śnieżne wilki umie tworzyć
Inne:
-Czytanie w myślach
Historia:
Szłam normalnie po lesie, w pewnym momencie potrąciło mnie auto. Widziałam już tylko na jedno oko. W drugiej gałce ocznej tęczówka, zmieniła kolor na czerwony. Gdy podeszłam do kawałku szkła z szyby auta, nie widziałam siebie tylko demona, który miał na imię NAZ... Nie wiem jak się dostał do mojego ciała... Gdy w szkle w końcu zobaczyłam siebie..Zamurowało mnie. Przecież kiedyś byłam zwykłym białym wilkiem. Uciekłam nad klif i usiadłam na skale.. Wtedy poznałam Piv'a.
Zdjęcie talizmanu:
Opis Talizmanu:
Jest to obroża którą kupił Piv. Mam na niej napis ,,Piv's" Co oznacza, że jestem Piv'a a nie czyjaś inna <3. 
Zdjęcie Jaskini:
Opis jaskini: Mieszkamy tam z rodziną
Inne zdjęcia:
Mój demon...
Podczas zamiany
Zanim mnie potrącono



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz