sobota, 23 kwietnia 2016

Powitajmy Bluelie!

Imię: Bluelia
Wiek: 10 miesięcy
Płeć:Samica/wadera
Charakter: Miła, spokojna, wesoła, strachliwa
Partner: Nie ma
Szczenięta:Nie ma
Rodzina:
Mama-Rhio
Brat-Toffie
Stanowisko: Uczennica klasy 4
Żywioł:Woda i ziemia
Woda:
-Tworzenie armii wodnej 
-Złączenie się z wodą
-Zamrożenie wody
-Wysuszenie wody
-Zrobić Huragan
-Kontrolować wodę
Ziemia:
-Kontrolować ziemię
-Kopać wielkie doły
-Tworzyć armię z ziemi
-Wysuszenie ziemi
Inne:
Zamrożenie czasu
Historia: Urodziłam się obok mojego rodzeństwa, jednak zaraz po tym usłyszałam strzały i widziałam jak rodzeństwo razem z moim ojcem pada. Potem matka chwyciła mnie i mojego brata do pyska i przyniosła tu.
Zdjęcie Talizmanu:
Opis talizmanu:
Gdy mama uciekała, natrafiła na stado błękitnych ptaków, z których odpadały pióra. Kilka wczepiło mi się do sierści. A jedno z nich zabrałam do talizmanu.
Zdjęcie jaskini:
Opis Jaskini:
Mieszkam w niej razem z mamą
Inne zdjęcia:
Nie ma


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz