sobota, 23 kwietnia 2016

Powitajmy Rhię!

Imię: Rhia
Wiek:4 lata
Płeć: Samica/wadera
Charakter:miła, wesoła, zabawna, koleżeńska, ambitna
Partner: Umarł
Szczenięta:
Umarły. Zostały dwa
-Toffie
-Bluelia
Rodzina:
Tylko szczenięta jej zostały
Stanowisko: Nauczycielka języków
Żywioł: Ziemia
Moce:
Ziemia:
-Umie zrobić suchą i mokrą glebę
-Umie wykopać kilku metrowy dół w ziemi
-Umie zrobić coś z ziemi
-Umie rozmawiać w języku ziemi
-Potrafi udusić w ziemi
Jako nauczycielka Języków:
-Umie język Psi
-Umie język Koci
-Umie język Niedźwiedzi
-Umie języki żywiołów
-Umie języki KAŻDEGO wilka
Historia:
Matka to był Owczarek niemiecki, a ojciec to był magiczny wilk. Przez Matkę urodziłam się w hodowli Owczarków Niemieckich. Jednak miałam coś z Wilka. Nie mogłam się tam wybiegać ani nic. Zabierano owczarka za owczarkiem. Ja i moja mama zostałyśmy tam, aż w końcu przyszła jakaś dziewczynka, która wzięła nas do siebie. Obydwie! Gdy dziewczynka nas już kupiła, to zabrała nas na spacer. Podczas tych spacerów spotykałam pewnego przystojnego psa kundelka. Pokochałam go. Po kilku latach matka umarła ze starości, a ja uciekłam od dziewczynki, do mojego partnera. Zapytałam czy nie wybrałby się do lasu. Zgodził się i uciekł od właścicielki. Podczas podróży urodziłam pięcioro szczeniąt.. Jedno z nich było inne od reszty. Było w połowie niebieskie. To był na sto procent pies który odziedziczył po mnie magicznego wilka. Tak samo jak Toffie, on również odstawał od reszty.
Nagle usłyszeliśmy strzały. Wtedy zastrzelono 3 moje szczenięta i partnera. Uciekłam z tymi dwoma w głąb lasu i znaleźliśmy się tu.
Zdjęcie Talizmanu:
Opis talizmanu:
Dzięki niemu umiem tyle różnych języków :3
Zdjęcie Jaskini:
Opis jaskini:
Do niej z dnia, na dzień wlatuje trochę wody. Lubię wodę ;D. W niej najlepiej uczyć się języków, bo jest cisza i spokój...No chyba, że dzieciaki wrócą ze szkoły ;D
Inne zdjęcia:
Moja matka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz