piątek, 29 kwietnia 2016

Powitajmy Ravine!

Imię: Ravine
Wiek: 1 rok i 9 m-scy (prawie 2 l. nie uznaję jej jako szczenię)
Płeć:Wadera/Samica
Charakter:Miła, troskliwa, opiekuńcza, wesoła, odpowiedzialna, szalona, Stanowcza, zabawna
Partner: Waveline
Szczenięta:
-Cookie
Rodzina:
Siostra-Anuriti
Siostra-Stream
Kuzyn-Ayoko
Chłopak-Waveline
Szczenię-Cookie
Stanowisko: Opiekunka szczeniąt
Żywioł: Tęcza i woda
Moce:
Tęcza:
-Zna każdą barwę świata
-Umie stworzyć tęcze w każdej chwili
-Umie tworzyć tęczowe motylki
-Umie pomalować wszystko,WSZYSTKO
Woda:
-Chodzenie po wodzie
-Tworzenie wodnych zwierząt i broni
-W każdej chwili umie zrobić deszcz
Inne:
-Znikanie
-Tworzenie tornada
-Widzenie w ciemności
Historia: Porzucili moją siostrę a ja zostałam w rodzinie, jednak matka żałowała, że się urodziłam, tylko dlatego, bo nic nie umiałam. Żałowała mnie... Jednak Stream nie żałowała...Chciała porzucić mnie, ale nie zrobiła tego bo dalej chciała ,,parzyście" a ulubione chciała zostawić. Matka traktowała mnie jak służącego. ,,-Zrób to Lili..-Lili tu jest brudne. -Lili woda!"Wtedy na imię miałam Lili Gdy matka dowiedziała się, że jestem w połowie lisem porzuciła mnie. Lisem byłam dlatego, że pochodziłam od innego ojca.. W końcu gdy znalazłam mojego  ukochanego Waveline to zmieniłam imię na ,,Ravine" Bo NIE CHCĘ MIEĆ Z NIĄ NIC WSPÓLNEGO! 
Zdjęcie Talizmanu:
Opis talizmanu:
Nic o nim nie wiem...Wiem tylko, że mnie umie uchronić od złych osób
Zdjęcie Jaskini:
Opis jaskini: Skoro mam coś z lisa, no to jestem w lisiej norze :)
Inne zdjęcia:

Z świeżo urodzonymi szczeniętami
Z siostrą
Z Waveline




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz