sobota, 23 kwietnia 2016

Powitajmy Arthemis, czyli szczenię Ayoko

Imię: Arthemis
Wiek: 1,5 roku
Płeć: Samica/Wadera
Charakter: Miła, spokojna, miewa smutne dni, dobra, wesoła, zabawna, szalona, odważna, samodzielna
Partner: Zauroczona w Arren'ie
Rodzina:
Ojciec-Ayoko 
a reszta umarła :/
Stanowisko: Następczyni Samca Gamma
Żywioł: Śnieg
Moce:
Śnieg:
-Wywołanie burzy śnieżnej
-Zamrożenie wody w lód
-Tworzenie bałwanów
-Bronie śnieżne
-Zamiana w wilka śniegu
-Opady śniegu
-Krajobraz śnieżny
-Widzi przez śnieg
-Zanurzyć się w śniegu
Inne:
-Widzenie w ciemności
-Latanie bez skrzydeł
Historia: Tak Jak już wiecie, zabili moją rodzinę.Bawiłam się spokojnie, aż tu nagle jacyś ludzie na nas napadli.Ja skryłam się w krzaku :3. Widziałam, że ktoś tu idzie, myślałam, że pies od ludzi.Wtedy złapał mnie tata do jego gęby. Z pyska ojca, wszystko wyglądało dziwnie. I zaniósł mnie, aż tu. Teraz urosłam...Przerosłam ojca xDD
Zdjęcie Talizmanu:
Opis talizmanu:
Tym łańcuchem, mnie skuli i mieli zabrać do worka, jednak ja postanowiłam warknąć. Nie działało, wtedy szarpnęłam mocniej i wyrwałam się z jego rąk. Uciekłam wtedy pod krzak. Łańcucha już nigdy nie zdjęłam.
Zdjęcie Jaskini:
Opis jaskini: W niej mieszkam. Jako śnieżny wilk, jest mi tam w miarę ciepło. 
Inne zdjęcia:
Koffam się taplać w wodzie <3
Z bratem
Cały czas byłam duża
Kiedy mnie Atakowano
Ze szczeniakiem którym się opiekowałam... Ona umarła przez chorobę...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz