sobota, 23 kwietnia 2016

Powitajmy Toffiego!

Imię: Toffie
Wiek: 10 miesięcy
Płeć:Samiec/Basior
Charakter: Ostry, wesoły, groźny,zabawny, przyjacielski
Partnerka: Nie ma
Szczenięta: Nie ma
Rodzina:
Matka-Rhio 
Siostra-Bluelia
Stanowisko:Uczeń klasy 4
Żywioł:Ogień
Moce:
Ogień:
Kontrolowanie ognia
-Przechodzenie w swobodzie przez ogień
-Zabicie ogniem
-Stworzenie ognistego wilka
-Ugaszenie ognia w szybkim tempie
Historia: Nie pamiętam od razu po obudzeniu się, lekko dostałem w szyję pociskiem, wtedy mama zawiązała mi chustę wokół szyi, żeby zatamować krwawienie. Poszedłem spać a gdy się obudziłem byłem w watasze
Zdjęcie Talizmanu:
Opis Talizmanu:
Jest to raczej chusta, dzięki której czuje się swobodnie, i zapominam o bólu szyi.
Zdjęcie Jaskini:
Opis Jaskini:
Mieszkam w niej razem z mamą
Inne zdjęcia: Nie ma



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz