niedziela, 17 kwietnia 2016

Powitajmy Samca Gamma

Imię: Ayoko
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec/Basior
Partnerka: -Lilia (umarła)
Szczenięta:
Loek-Umarł
Kase-Umarł
Emily-Umarła
Elii-Uratowana
Rodzina:
Szczenięta:
Loek-Umarł
Kase-Umarł
Emily-Umarła
Artemisa-Uratowana
Partner:
Lilia-Umarła
Siostra-Hatsuki (nie wiadomo gdzie teraz przebywa)
Kuzynka-Anuriti
Kuzynka-Stream
Stanowisko: Samiec Gamma
Żywioł:Ciemność
Moce:
Ciemność:
-Kontrolowanie cieni
-Kontrolowanie ciemności
-Tworzenie Armii cienistych wilków
-Rozmowa z Cieniami
-Tworzenie broni z cienia
-Widzenie w ciemności
Historia:
Byliśmy szczęśliwą rodziną:
Ja, moja dziewczyna, dzieci, i siostra. Pewnego dnia na nasz teren wkroczyli ludzie. Rzuciłem się na nich, aby odeszli stąd. Jednak od tyłu zaatakowali moje dzieci. Lilia próbowała je bronić ale została postrzelona. Moje siostry pobiegły, nie wiadomo gdzie. Pod krzakiem zobaczyłem Ari (Artemisę). Ludzi przychodziło coraz więcej. Chwyciłem Artemisę do pyska i ukryliśmy się pod większym krzakiem. Widzieliśmy jak Lilię wrzucono do wody, a szczenięta spakowano do wora i rzucono, również do wody. Gdy ludzie odjechali, podbiegłem do mojej rodziny. Ale gdy ich wyłowiłem, już nie żyli. Obok znajdywały się dwa kamienie na sznurku. Jeden z wizerunkiem naszej rodziny, a drugi to był piękny zielony kamień.
Zdjęcie Talizmanu:
Opis Talizmanu:Tu prawdopodobnie są dusze mojej rodziny
Zdjęcie Jaskini:
Opis Jaskini:
Widzą tam tylko wilki które umieją widzieć w ciemności. Jest tam strasznie ciemno. Po prawej stronie jest pewne źródło, przez które rozmawiam z Lilią
Inne zdjęcia:
Gdy ratowałem ostatnie szczenię Artemisę
Z siostrą Hatsuyuki
Z Artemisą, która już urosła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz