niedziela, 24 kwietnia 2016

Powitajmy Arren'a

Imię: Arren
Wiek: 1 rok
Płeć: Samiec/Basior
Charakter: Odważny,wesoły, hałaśliwy,miły, lubi się popisywać, ostry, Zabawny, szalony
Partnerka: zauroczony w Arthemis
Szczenięta: Nie ma
Rodzina:
Matka-Zan
Ojciec-Piv
Siostra-Aria
Stanowisko: Uczeń
Żywioł: Wiatr
Moce:
Wiatr:
-Wywołanie Huraganu
-Szybkie huśtanie się na huśtawce
-Dmuchanie świeczek za 1 razem 
(wszystko jest na poziomie początkującym, ponieważ dopiero się uczy)
Resztę odkrywa
Historia: Gdy się urodziłem, kilka dni po tym zdarzeniu jakiś wilk podrapał mnie przez oko. Matka i Ojciec biegli z pomocą, jednak ja miałem już jedną tęczówkę innego koloru :/ Teraz na jedno oko widzę na niebiesko, a na drugie tak jak każdy wilk. 
Zdjęcie talizmanu:
Opis talizmanu:
Tak naprawdę jest zielony ale to zdjęcie jest pod złą perspektywą ;_;
Pewnego dnia ruszyłem w poszukiwaniu..Czegoś. Wtedy znalazłem pewną fiolkę w której była zielona mikstura, która prawdopodobnie leczy rany. Założyłem ją na szyje. To mój talizman :)
Zdjęcie jaskini:
Opis jaskini:
Mieszkam tam z rodziną
Inne zdjęcia:
Z siostrą jak urosnę
Jak będę duży :D

Z tatą
Gdy znalazłem Talizman :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz