niedziela, 24 kwietnia 2016

Powitajmy Pivota!

Imię: Pivot ale mówią na mnie Piv
Wiek: 3,5 lata
Płeć:Samiec/Basior
Charakter:Miły, ostry, stanowczy, romantyczny, zabawny, rodzinny
Partnerka: Zan
Szczenięta:
-Aria
-Arren
Rodzina:
Partnerka-Zan
Szczeniak-Aria
Szczeniak-Arren
Stanowisko:Dowódca wojska
Żywioł:Wiatr
Moce:
Wiatr:
-Wywołanie Tornada
-Wywołanie Trąby powietrznej
-Zdmuchnięcie wszystkiego z powierzchni ziemi
-Ugaszenie pożaru
-Panowanie nad wiatrem
-Stworzenie wilka wiatru
Inne:
-Widzenie w ciemności
-Uleczenie ran
-Latanie bez skrzydeł
Historia: Kręciłem się wokół terenu, aż spotkałem pewną wilczycę rozpaczającą na kamieniu. Podszedłem do niej i dowiedziałem się o co chodzi. Potem zostaliśmy razem. Kupiliśmy te same obroże, aż w końcu narodziły się 2 małe słodkie kuleczki :3. Jednak gdy leżałem z moją Zan, podbiegł do nas jakiś tajemniczy wilk który zaatakował młode. Jeden z nich miał zadrapane oko, zaś drugiemu nic nie było. Zan zaatakowała wilki, a raczej jej wewnętrzny demon je zaatakował. Wynieśliśmy się z tamtych terenów do tych terenów. I już tu zostaliśmy.
Zdjęcie Talizmanu:
Opis talizmanu:
Kupiliśmy od pewnego starego wilka. Na adresatce mam napis ,,Zan's" To oznacza, że ja jestem Zan :3. Zan ma takie samo tylko z napisem ,,Piv's" Dodaje nam ta obroża siły i wzmacnia nasz związek
Zdjęcie jaskini:
Opis jaskini:
Mieszkamy tam całą rodzinką :3
Inne zdjęcia:
Gdy odeszła moja Matka
Z rodziną






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz